dimarts, 2 de juny del 2015

T'AGRADARIA UNA HISTÒRIA TEVA EN EL MEU PROPER LLIBRE?

HISTÒRIES PRECIOSES DE GENT AUTÈNTICA





Després de la publicació del meu llibre “Tarannà es Pura Vida”, on es recullen quaranta-dos relats breus d’experiències i anècdotes de diversos viatgers arreu del món, ara estic iniciant l’aventura d’un nou llibre on vull aplegar narracions d’amics, coneguts i tot aquell que tingui alguna cosa per explicar i vulgui participar. Tots tenim històries per contar i potser a alguns no se us acut plasmar-ho per escrit, bé per manca de temps, bé perquè tampoc és la vostra inclinació la de posar-vos a escriure.




El que et proposo, doncs, és escriure un relat d’alguna vivència personal teva, del que tu vulguis, tant si és quelcom divertit, com sobtat, com si és una situació especial plena de significat o sentiment per a tu, o una història que has presenciat a la vida. El que se t’acudeixi i que t’agradaria veure plasmat en una narració escrita.
El procés és quedar un dia, tenir una xerrada, jo gravo i prenc notes i en pocs dies tens la teva història, després de repassar-la plegats per si hi ha alguna cosa a retocar. Te la lliuro i la tindràs com un record únic o també pots pensar en fer un regal personal molt especial amb això si és el cas i se la vols dedicar a algú. També s’hi pot afegir una il·lustració referent a la narració.
Amb totes les que es realitzin, faré un recull que constituirà un llibre, a banda que –si estàs d’acord– la teva història també pot ser narrada per la ràdio o en algun dels meus recitals.
A canvi demano una petita contribució econòmica perquè evidentment no deixa de ser una feina que suposa unes quantes hores de dedicació i perquè això em permet alguns ingressos que necessito. Tu m’ajudes a seguir endavant i jo faig quelcom realment especial per a tu.
Si et vols apuntar a l’aventura i col·laborar amb mi, fes-m’ho saber i jo contactaré per quedar en l’entrevista i fer el relat.
Penso que serà molt maco. Ja em diràs el teu parer i si compto amb tu. Evidentment quan el llibre es publiqui podràs comptar amb els exemplars que demanis.
Una abraçada
JOSEP
Facebook: Josep López Recasens / Qüestió d’Imaginació
Telfs: 666186633 / 936361776



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada